BioIQ szampon i żel pod prysznic - warto ?


Szampon kosztuje 35 zł za 200 ml czyli cena z tych średnich. 


99,30% WSZYSTKICH SKŁADNIKÓW JEST POCHODZENIA NATURALNEGO 
20,00% WSZYSTKICH SKŁADNIKÓW POCHODZI Z UPRAW ORGANICZNYCH

            

Naturalny i organiczny szampon do włosów i ciała 2w1 BIO IQ to najlepsza metoda na błyskawiczne oczyszczenie ciała, skóry głowy i włosów za pomocą jednego, skutecznego preparatu. Dzięki obecności dobroczynnych ekstraktów roślinnych i witamin, preparat minimalizuje różnego rodzaju problemy z włosami, w tym łupież i wypadanie, a także efektywnie oczyszcza i rewitalizuje skórę. Dzięki swoim bogatym właściwościom, ekologiczny szampon do włosów i ciała 2w1 BIO IQ sprawdzi się w każdych okolicznościach jako praktyczny i wydajny preparat myjąco-pielęgnujący. Doskonale oczyszcza skórę głowy, włosy i ciało, łagodzi stany zapalne, działa przeciwłojotokowo, antybakteryjnie i ochronnie, poprawia kondycję włosów, odżywia i nawilża skórę. Regularne stosowanie naturalny i organiczny szamponu do włosów i ciała BIO IQ wspomaga regenerację osłabionych lub dotkniętych zmianami chorobowymi włosów. Preparat zawiera w sobie aktywną witaminę C oraz znany z wysokich zdolności leczniczych i odżywczych wyciąg z kwiatów chabra bławatka. Składniki te sprawiają, że kosmetyk efektywnie przeciwdziała wypadaniu włosów, pomaga zredukować ich nadmierne przetłuszczanie, zwalcza łupież. Ponadto zbawiennie działa na skórę całego ciała, czyniąc ją młodszą, gładszą, mniej podatną na podrażnienia, bardziej promienną i zdrową.Kosmetyk idealny dla aktywnych kobiet i mężczyzn ceniących wygodę, a jednocześnie nienaganną pielęgnację skóry i włosów.


Nie spodziewałam się nic wielkiego po tym szamponie ale przyjemnie się zaskoczyłam. Podczas mycia włosów trochę przeszkadzał mi brak zapachu ale dla innych osób może to być dużym plusem. Bardzo podoba mi się to co robi z włosami, już podczas mycia możemy poczuć jak włosy " skrzypią ". Po umyciu i wysuszeniu są bardzo sypkie i błyszczące. Po tym szamponie włosy mogę myć co 3-4 dni więc bardzo mi to odpowiada. Kiedyś musiałam myć codziennie więc było to bardzo męczące. Na szczęście zmiana pielęgnacji dużo zmieniła. Po tym szamponie poprawił mi się stan skóry głowy, przed nim użyłam parę razy próbek różnych szamponów i było bardzo źle. Niestety moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa i wybredna. Szampon jest niesamowicie wydajny i świetnie się pieni. Swoją butelkę używałam około dwóch miesięcy a zazwyczaj taką ilość szamponu mam na około miesiąc. Na pewno do niego wrócę bo ma wszystko czego oczekuje od szamponu. Będzie moim ulubionym na równi z szamponem Alterry z biotyną i kofeiną.

AQUA - woda.
CENTAUREA CYANUS FLOWER WATER* - hydrolat z kwiatu chabra.
SODIUM COCO-SULFATE - naturalna wersja SLS o takiej samej mocy. ( mnie nie podrażnia tak jak chemiczny SLS ). Musicie na ten składnik uważać jeśli macie wrażliwą skórę głowy.
COCO-GLUCOSIDE - bezpieczny, delikatny i naturalny środek myjący.
GLYCERIN - gliceryna roślinna.
SODIUM CHLORIDE - chlorek sodu czyli sól, ułatwia pienienie się szamponów i poprawia właściwości myjące. Może wysuszać oraz powodować podrażnienia i pieczenie.
SODIUM PCA -  to naturalny składnik ludzkiej skóry współodpowiedzialny za utrzymywanie właściwej wilgotności. Sodium PCA zawarte w kosmetykach eco cosmetics jest pochodzenia naturalnego i przez to jest wyśmienitym środkiem nawilżającym zalecanym do stosowania przez wszystkie uznane organizacje certyfikujące kosmetyki naturalne. Negatywne działania uboczne, jak uszkadzanie włosów i wywoływanie reakcji alergicznych, dotyczą syntetycznego surowca o tej samej nazwie. ( źródło )
GLYCERYL OLEATE - naturalny emulgator.
SODIUM BENZOATE -  bezpieczny konserwant , dozwolony w kosmetykach naturalnych.
POTASSIUM SORBATE - bezpieczny konserwant , dozwolony w kosmetykach naturalnych.
PARFUM - substancje zapachowe.
CITRIC ACID - kwas cytrynowy.

* Składniki z upraw organicznych

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka