Alterra maska do włosów suchych i zniszczonych




Maskę możemy kupić za 9,99 zł ale często jest w promocji za 6,99 zł lub taniej. Ostatnio udało mi się kupić dwie za około 10 zł , więc cena jest bardzo fajna.



Moja ulubiona maska do włosów razem z odżywką z tej serii. Włosy wyglądają po niej jak po odżywce z masą silikonów. Są odżywione, miękkie i błyszczące. Dużo osób pyta się mnie czego używam ponieważ moje włosy pięknie się błyszczą i nie widać po nich że są zniszczone. Byłam w szoku że nie ma w niej żadnych silikonów a wygląda zupełnie inaczej. Czysta magia. Mam bardzo suche i zniszczone włosy rozjaśnianiem a po tej odżywce wyglądają jak nowe. Maska jest bardzo fajna do włosów suchych ale do przetłuszczających się już nie koniecznie. Ma bogatą konsystencję i może obciążać włosy. Mimo to warto jej spróbować, może się sprawdzi. Nie kosztuje dużo więc nie stracimy majątku. Maska ma przepiękny cytrusowy zapach, bardzo go lubię. Używałam już naprawdę wielu masek ale żadna nie była nawet w połowie dobra jak ta. Zawsze muszę ja mieć w łazience i zawsze będę do niej wracać. Miałyście przyjemność się z nią spotkać ?  



Aqua - woda,
Alcohol* - alkohol który może być stosowany jako konserwant, działa antybakteryjnie,
Cetearyl Alcohol - alkohol tłuszczowy, tworzy na powierzchni włosów film która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni ( pośrednie działanie nawilżające ) przez co zmiękcza i wygładza skórę i włosy. Jest w pełni bezpieczny.
Stearamidopropyl Dimethylamine - naturalny składnik z oleju rzepakowego. Podobny w działaniu do silikonu. Ma działanie antystatyczne, odżywcze i kondycjonujące.
Glycerin - gliceryna roślinna,
Glycine Soja Oil* - olej sojowy,
Sodium Lactate - naturalna sól sodowa kwasu mlekowego. Pomaga utrzymać wilgoć.
Punica Granatum Seed Oil* - olej z pestek granatu,
Butyrospermum Parkii Butter* - masło shea,
Carthamus Tinctorius Seed Oil* - olej z krokosza barwierskiego
Ricinus Communis Seed Oil* - olejek rycynowy,
Punica Granatum Fruit Extract* - ekstrakt z granatu,
Aloe Barbadensis Leaf Juice* - sok z aloesu,
Acacia Farnesiana Flower Extract* - wyciąg z kwiatów akacji,
Panthenol - prowitamina B5, działa nawilżająco.
Panthenyl Ethyl Ether - działanie antystatytczne, nawilżające, substancja otrzymywana z kwasu pantotenowego ( część wit B5 ),
Lauroyl Sarcosine - substancja powierzchniowo czynna ( myjąca ) otrzymywana z natutalnych oleji,
Hydroxyethylcellulose - powstaje w wyniku reakcji celulozy i tlenku etylenu , jest to zagęstnik.
Tocopherol - witamina E ,
Helianthus Annus Seed Oil - olej słonecznikowy,
Ascorbyl Palmitate - naturalny antyoksydant (przeciwutleniacz), spowalnia procesy starzenia się skóry.
Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**. - w tej odżywce parfum to nic innego jak olejki eteryczne.

*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych,
**pochodzące z naturalnych olejków eterycznych.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka