Pixie cosmetics podkład mineralny



Podkład możemy kupić w dwóch pojemnościach 6,5 g za 89 zł lub 1 ml w saszetce za 3,90 zł.


" Lekki, jedwabisty podkład mineralny w pudrze, stworzony z dodatkiem złota koloidalnego oraz naturalnej białej glinki z lasów amazońskich, wyjątkowo bogatej w sole mineralne, makro i mikroelementy. Zapewnia dobre krycie, gwarantując jednocześnie bardzo naturalny efekt makijażu. Idealnie stapia się ze skórą, subtelnie ją rozświetla, sprawiając, że cera jest ujednolicona, wygląda zdrowo i promiennie. "


Polubiłam ten podkład, kryje bardzo dobrze to co trzeba ( czerwone policzki ) ale wygląda bardzo naturalnie. Łatwo się nakłada, ale nie widzę akurat w tym podkładzie większej różnicy czy nałoże go pędzlem kabuki czy flat topem, więc wolę kabuki, lepiej mi się z nim pracuje, chociaż do podkładów od Annabelle Minerals wolę flat top z Pixie. :) Podkład ładnie trzyma się na twarzy, mniej się ściera niż AM w formule kryjącej, tą formułę uznałabym za lepszą wersję AM w formule matującej. Ma wzbogacony skład, więc tu też wydaje się bardziej atrakcyjny. Na pewno skuszę się na całe opakowanie gdy zużyję próbki.

Mam dwa kolory : 
  • Antique Beige : do jasnej, dość ciepłej karnacji w tonacji neutralnej (lekko ziemistej)
  • Victorian Lace : do karnacji od jasnej do średniej w tonacji neutralnej, o ciepłym zabarwieniu


Na zdjęciach sam podkład bez niczego, żadnej bazy czy kremu.


21 komentarzy :

  1. O super efekt daje na skórze. Coraz bardziej mam ochotę przetestować jakiś podkład mineralny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, nie wiem, może to kwestia zdjęcia, ale wydaje mi się, ten puder zbyt uwydatnia teksturę twarzy, choć z odpowiednią bazą to pewnie nie byłby problem. Krycie fajne, faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia zdjęcia :) Na bazie, po spryskaniu hydrolatem i odczekaniu 30 minut wygląda zupełnie inaczej. Wchłania się i 'wpija' w skórę, ale bezpośrednio po nałożeniu najlepiej uchwycić to krycie moim aparatem :)

      Usuń
  3. Ostatnio zakochałam się w kosmetykach mineralnych ale tych jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie zamówić próbki. Póki co uwielbiam mój podkład z Lily Lolo i Uoga Uoga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny efekt :) Lubię minerały, na upały najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale efekt mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam dużo dobrego o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam Lily Lolo, teraz testuję Pixie i powiem szczerze, że bardziej jestem zadowolona z Pixie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jaki efekt daje ten podkład. Ale na razie z tej firmy mam zamiar wypróbować puder matujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki mineralne, mam podkład innej marki i zawsze nakładam go kabuki

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam próbki tego podkładu, ale nie sprawdził mi się zbytnio, na mojej skórze wygląda bardzo sucho. Natomiast bardzo lubię Annabelle Minerals. Ich podkłady sa jakby bardziej kremowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie nie zdradzam Annabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam korektor tej firmy, ale na szczęście nie w sypkiej formule i jestem zadowolona. :) Do sypkich minerałów nie umiem się jednak przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie zaglebialam sie w podklady i pudry mineralne. Stad nie mam zielone pojecia o tych produktach. Ale czym one sie roznia od zwyklych podkladow? Na pewno skladem? A jak z trwalocia wypdaja tak ogolnie (biorac pod uwage pare podkladow zwyklych i pare mineralnych? :-) Te podklady tutaj wydaja sie byc b. jasne co na + i bardzo pudrowe (nawet zbyt pudrowe ) , czy to tylko takie zludzenie? Mam wrazenie ze bedzie podkreslam suche skorki.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do posta o pokładzie Lily Lolo tam dokładnie opisałam co różni minerały ☺ A w skrócie to są lepsze, ale zanim 'wpiją' się i wyglądają naturalnie musi minąć około pół godziny. Skóra musi być dobrze nawilżona pod minerały bo tak lubią podkreślać skórki ☺ na koniec dobrze podkład psiknąc hydrolatem aby zdjąć efekt pudrowosci. Po 30 minutach od aplikacji wygląda super ☺

      Usuń

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka