Paznokcie Hybrydowe - Semilac + pyłek YR




Więcej zdjęć znajdziecie na dole. To moje pierwsze paznokcie, których nie wstydzę się pokazać.. Nauczyłam się sama, więc jeszcze nie jest idealnie, więc proszę nie hejtować za dużo :D . Mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie coraz lepiej. Pyłek wygląda super na paznokciu, ciekawa jestem czy z pigmentami z kolorówki będzie podobnie, muszę zamówić i sprawdzić. Pazurki robiłam 11.08 , mam je do dziś ale trzy połamańce poprawiałam dodając torebkę od herbaty + proszek akrylowy. Skończył mi się top, więc trochę przechodziłam. W przyszłym tygodniu planuję zrobić coś nowego i na pewno wam wstawię to co wyszło i mam nadzieję, że wyjdzie bardziej profesjonalnie :)


Lakiery / ozdoby  których użyłam to :
  • semilac hardi milk
  • semilac wild strawberry
  • semilac pink rose ( pod pyłek )
  • pyłek yves rocher kryształowy
  • naklejki wodne z aliexpress
Paznokcie zawsze robię w nocy ( mamy zrozumieją ;-) , więc pierwsze zdjęcie jest marnej jakości. Nie używam primiera kwasowego / b.k , bo u mnie hybryda trzyma się rewelacyjnie. Zazwyczaj robię paznokcie w tej kolejności :
  • piłuję / matowie płytkę paznokcia,
  • odtłuszczam
  • nakładam bazę / lampa
  • nakładam hard / lampa
  • sypię na paznokcie proszek akrylowy ( tu zapomniałam i co ? Trzy paznokcie połamane, ale ratowałam je torebką od herbaty i już jest ok. ) / lampa
  • nakładam hard / lampa
  • nakładam kolor / lampa ( raz albo dwa w zależności od koloru )
  • dodaję dodatki na warstwę dyspersyjną.
  • nakładam top / lampa ( raz albo dwa zależy jakie mam dodatki )
  • odtłuszczam
O niczym nie zapomniałam ? :) Robię to instynktownie, więc mogłam coś pominąć :)

Największe błędy podczas nauki ? Większość już wyeliminowana !

  • zalewanie skórek ( cienkie warstwy ! należy o tym pamiętać, nie śpieszyć się. ),
  • zalanie diamencików topem ! ( kleimy diamenciki na ostatniej warstwie klejem do tipsów ),
  • nakładanie naklejki wodnej ( zdejmujcie przezroczystą folię ! ),
  • nakładanie topu na pyłek ( przed każdym włożeniem topu wytrzyj pędzelek o wacik bezpyłowy, inaczej pyłek znajdzie się w topie. Proste ? O najprostszych rzeczach najłatwiej zapomnieć ).





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka