Niekosmetyczni ulubieńcy - biżuteria


Nie jestem osobą, która ma bardzo dużo biżuterii, więc spokojnie mogłabym pokazać wszystko, ale wybrałam to co aktualnie najczęściej noszę. Większość jest z Aliexpress, więc od razu podam wam linki jakby ktoś chciał zamówić. Teraz biżuterię zamawiam praktycznie tylko tam , bo ceny są najbardziej korzystne.



Zegarek z Czaszką LINK - jest cudowny, bardzo dobrze się nosi i na pewno ponownie bym się na niego zdecydowała. Geneva LINK  - lubię go, jest śliczny, ale bardzo szybko się starł od spodu, pomalowałam hybrydą, ale więcej bym go nie kupiła, jednak wolę z paskami a nie bransoletą.


Branzoletka z czarnych naturalnych kamieni LINK - cudowna, kupiłabym ponownie , bransoletka niebieska z buddą - link już nie działa, miałabyć z naturalnego kamienia, ale wydaje mi się, że to szkło. Uwielbiam ją, skuszę się na kolejne :)


13 komentarzy :

  1. Jakie śliczne zegarki ;) mam do nich słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zegarki, ale raczej sięgam po te z małą tarczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria
    Pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię zegarki i bransoletki też, ale zupełnie nie noszę, bo mi tylko przeszkadzają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarki świetne! :) Z genevy mam czarny na pasku z tarczą kwiatową i zdecydowanie to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarkow nie nosze, ale lubie bransoletki i wisiorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam stanowczo za mało zegarków,a te Twoje prezentują się świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oststnio stawiam na srebrną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka