Wyznania Aliholika.. ;-)


Wszystko co tu wklejam dostałam od tamtego tygodnia do dzisiaj, już nie pamiętam dokładnie co którego dnia :)




Litery akrylowe i drewniane
LINK akrylowe i LINK drewniane
Cena : 3,07 $ za wszystko :)
Zamówiłam : 18.06.16

Jestem zachwycona :) Te lustrzane są z dwóch części, piankowej  i lustrzanej, ale były nie równo pocięte i wyglądały zbyt masywnie to zostawiłam sobie samą część lustrzaną :)

Perełki do zdjęć
Cena : 0,35 $ / szt
Zamówiłam : 04.07.16

Rewelacja jak widać :) Niby nic, a pięknie wygląda na zdjęciach :)


Serduszka do zdjęć
Cena : 0,99 $
Zamówiłam : 04.07.16

No cuda ! Jak się pięknie błyszczą :)



Gąbeczki do makijażu
Cena : 0,09 $ / 2 szt
Zamówiłam : 02.07.16

Gąbeczek nigdy za wiele, a cena marzenie :)



Torebeczki z królikiem
Cena : 1,48 $ / 100 szt
Zamówiłam : 08.06.16

Przecudowne, pakuje w nie próbeczki dla znajomych :)


Separatory 2 komplety
Cena : 0,01 $
Zamówiłam : 02.07.16

Drewniane spinacze serducha 
Cena : 0,80 $
Zamówiłam : 14.06.16

Osłonki na pędzle
Cena : 0,45 $ / 10 szt
Zamówiłam : 30.05.16


Kolczyki złote wiszące
Cena : 0,16 $
Zamówiłam : 30.06.16

Naszyjnik kamień, kolczyk z diamencikami i kolczyk jaszczurka
Cena : 0,24 $ / 0,10 $ / 0,18 $
Zamówiłam :  18.06.16

Cena adekwatna do jakości :)



Królik/podstawka na telefon
Cena : 0,19 $
Zamówiłam : 05.07.16

Słodziutki jest :)



Buty Robaczki
Cena : 1,34 $
Zamówiłam : 30.06.16

Mała zachwycona, to najważniejsze :) Wykonanie ok, ale szału nie ma.


Dwa kwiaty
Cena : 0,76 $ oba
Zamówiłam : 21.06.16

Wyglądają jako tako, do zdjęć się nadają, ale spodziewałam się czegoś więcej.


Misiaczek
Cena : 1,99 $
Zamówiłam : 18.06.16

Przesłodki, przecudowny :) Cena rewelacja ! 



Rzęsy dolne
Cena : 1,02 $
Zamówiłam : 15.06.16

Jeszcze nie miałam okazji użyć :)


25 komentarzy :

  1. Cudowne łowy <3
    Ja czekam na moje sukienki po 5$, słuchawki za 1$ i ogrom biżuterii :)
    Ali wciąga! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali wciąga i z portfela kasę wyciąga ;-)

      Usuń
  2. uwielbiam te Twoje posty i część tych rzeczy ładuję w koszyku 😁 alie to zło hihi. buty robaki suuper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córci bardziej się podobają niż misiek :P

      Usuń
  3. Uwielbia Oglądać Twoje posty z Ali :D po pierwszym który widziałam sama nazamawiałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, ja zamówiłam jedną paczkę z 3-4 tygodnie temu i do tej pory jej nie mam więc boję się zamawiać więcej :( Nie ogarniam tego za bardzo, powiedź jak to jest, płaciłaś kiedyś za jakąś z tych paczek cło? Do jakiej kwoty nie płaci się cła i VATu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas ochrony masz 60 dni, więc luzik :) Może dojść jeszcze :) Nic nie płaciłam, bo same małe rzeczy zamawiam :) do 45 $ chyba się nie płaci, ale nie jestem pewna. Obejrzyj na YT filmiki doradca jarek :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedz. Lecę oglądać :)

      Usuń
  5. Świetny post ( jak zawsze u ciebie :) )
    Osobiście zachwycił mnie słodki stojak na telefon i klamerki ze serduszkami.
    Wspaniałe łowy
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) Ja nigdy nie zamawiałam z Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalejesz!!
    Ja czekam teraz na 3 czy 4 zegarki i chyba tyle. Nie mam za bardzo czasu teraz na buszowanie.
    A te buty na pierwszy rzut oka wydawały mi się nie robaczkami a peniskami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te rzeczy, ale najbardziej interesują mnie rzęsy.
    Może zrobisz jakiś post o nich na blogu, kiedy już je przetestujesz? Chciałam zamówić jakieś, a nie wiem czy warto :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne rzeczy, perełki do zdjęć rzeczywiście prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, same wspaniałości, ten misiaczek królik jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam... ;) chyba też zacznę pisać o wyznaniach aliholika ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nałogowo zamawiam z ali, teraz czekam na około 30 paczek, wczoraj hurtem mi przyszło 10 :)) ten misiak królik kusi mnie od dłuższego czasu! a koniecznie muszę zamówić te małe torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze, że tam nie zaglądam... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Biały miś - przesłodki :) Ja też często zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale super ! Spinacze sa slicNe I the butki robaczki moja corks miala podobne

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam o tym króliczku dla chrześnicy. Fajnie wygląda. Sama też skusiłam się na napis z drewnianych literek. Są super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka