Health Box - pudełko ze zdrową żywnością


Tak aby wam nie umknęło, jeśli wam się spodoba to mam dla was kod rabatowy : healthbox09 a teraz zapraszam na zawartość :



1. Płatki Orkiszowe Bio Avena 600 g - 9,99 zł


2. Olej kokosowy ViVio 200 ml - 10,90 zł


3. Nasiona Chia ViVio 250 g - 8,90 zł


4. Morwa Czarna Symbio 150 g - 8,49 zł


5. Kukurydza i Ananans liofilizowany Celiko 2 x 15 g - 2 x 3,99 zł


6. Koktajl Warzywny Warzyw Kubek 3 x 16 g -  3 x  2,99 zł


Razem : 55,23 zł 

Pudełko możemy zamówić w trzech opcjach : 1 miesiąc / 54,99 zł , 3 miesiące / 149,99 zł , 6 miesięcy / 279.99 zł . Nie jest drogie a naprawdę ciekawe :)

Jestem bardzo na tak ! Lubię takie pudełka, bo odchodzą koszty przesyłki i liczę najtańsze ceny każdego produkty a to są różne sklepy, więc trzeba by było zamawiać z kilku. Oleju kokosowego i nasion Chia mam już mega zapas, ale cieszę się mimo to bo bardzo je lubię. Koktajl Warzyw bardzo mnie zainteresował i na pewno go kupię nie raz, na oficjalnej stronie mają całkiem fajne pakiety. Morwa czarna jest dużo smaczniejsza od białej, więc na pewno zjem całe opakowanie. Celiko uwielbiam, mogłabym jeść ich owoce cały czas. Płatki orkiszowe sama często kupuje, więc też są trafione. Duży plus za magnes i naklejkę, niby nic ale takie miłe nic :)



Oraz na facebooku.


25 komentarzy :

  1. Wyrównuje się cena pudełka z kosztem subskrypcji, wiec ogólnie trochę lipa, bo z tego co wiem to te pudełka słyną z tego, ze wartość jest o parenaście zł zawsze większa. : )
    Co do zdrowego pudełka - połowy nie wiem jak sie je ; p Połowa to nie moje smaki, ale to tylko moja opinia.

    myfantasyandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że to są najniższe ceny z różnych sklepów :) Odpada wysyłka i poszukiwania :)

      Usuń
  2. Ta morwa jest pyszna :) Mniej słodka niż biała

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że cenowo nie wyszło bardziej korzystnie, poza tym produkty fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej wysyłka za darmo wyszła :)

      Usuń
  4. Prawdę mówiąc.. pierwsze słyszę o takim pudełku, poważnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już moje drugie i myślę, że oba będę kupować regularnie :)

      Usuń
  5. Fajna zawartość pudełka , morwy jeszcze nie próbowałam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi do zdrowego odżywiania bardzo daleko, więc zamawianie takich pudełek trochę mijałoby się celem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o tym pudełku jeszcze nie słyszałam :) Super zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko fajne, ale zdrowe odżywianie jak narazie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam o takim pudełku :) Warzyw kubek bardzo mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najbardziej bym ucieszyla się z oleju :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe to pudełko i przemawia do mnie znacznie bardziej niż te kosmetyczne wersje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie te koktajle warzywne, koniecznie zrób o nich wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pudełka niespodzianki! Sama zamówiłam raz Fitloveboxa i byłam zadowolona z tego, co tam znalazłam. Niestety mam to szczęście, że jak nie zamawiam, to w pudełku znajduje się akurat to, co wiem, że by mnie zachwyciło ;)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis. Jak zamówisz następne koniecznie daj znać. Chętnie poczytam o zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość bardzo interesująca. Ciekawa jestem morwy czarnej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za twój komentarz, zajrzę również do Ciebie :)
zapraszam do obserwowania, będzie mi bardzo miło, da mi to motywację do dalszego działania :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka